Торговая площадка Украины
Создай свой интернет-магазин на нашем портале.
Продавайте и покупайте.

Категории товаров



Если наш проект Вам полезен, то будем благодарны за вклад в его развитие. Через PayPal

Информационные страницы



Фотогалерея Каталог видеозаписей

Поиск по параметрам

Стоимость

  • от

  • до


       

                     

           

 

 

6 правил успішних підприємців

  6 правил успішних підприємців Що таке НОРД і як він допоможе вам стати крутіше Стіва Джобса. П'ять років тому викладач Вищої школи бізнесу Стенфордського університету Емі Уілкінсон, перебуваючи в Нью-Йорку на...

   Дата: 04.01.2016 в 10:39

   Автор: Кваченко Виталий

6 правил успішних підприємців

 
          Що таке НОРД і як він допоможе вам стати крутіше Стіва Джобса.

          П'ять років тому викладач Вищої школи бізнесу Стенфордського університету Емі Уілкінсон, перебуваючи в Нью-Йорку на вечірці з нагоди дня народження, озирнулася навколо і побачила кілька дуже відомих підприємців. Серед них були засновники Google, eBay і Gilt Groupe.

         Це змусило Уілкінсон, у той час члена Toрговой палати Білого дому, задуматися. Вона почала міркувати: що зробило цих підприємців такими успішними, у той час як багато інших провалилися.

 

 «Я вирішила вивчати найуспішніших підприємців, щоб визначити їх загальні риси».

      Так почалася її дослідницька Одіссея: 200 інтерв'ю з провідними підприємцями, включаючи засновників LinkedIn, Spanx, Chipotle і Airbnb.

      Після аналізу майже 10 тис. Сторінок розшифровок інтерв'ю, більше 5 тис. Архівних і документальних свідчень і 4 тис. Сторінок академічних досліджень Уілкінсон виділила шостій якостей, які є у всіх успішних бізнесменів, і написала про них книгу. Вона каже, що видатні підприємці - це «творці», які не обов'язково народилися з умінням успішно будувати і вирощувати компанії. Вони наполегливо працюють і використовують наступні шість принципів.

 

1. Знаходь прогалини


          Стів Елліс хотів створити ресторан мексиканського швидкого харчування, який в той же час був би протилежністю фастфуду: зі стравами на замовлення, приготованими з високоякісних продуктів. Заснувавши в 1993 році Chipotle, він створив нову категорію ресторанів - закусочних в стилі casual. Здатність бачити можливості і незадоволені потреби, яких не помічають інші, і потім знаходити інноваційні підходи до заповнення порожніх ніш - те, що відрізняє підприємців-новаторів.

 

2. Прагни вперед

 

        Як пілот спортивної машини зосереджує погляд на дорозі і при цьому видивляється способи обійти суперників, так і успішні підприємці фокусуються на майбутньому, не зациклюючись на обмеженнях своєї «смуги» або на позиціях конкурентів. Наприклад, засновник Chobani yogurt Хамді Улукайя за п'ять років виростив свою компанію з нуля до річного обороту в 1 млрд доларів, приймаючи рішення з установкою на майбутнє. Сюди увійшло придбання і відновлення вмираючого заводу з виробництва йогуртів - при тому, що у Улукайя було всього кілька тисяч доларів готівкою. Сьогодні продажу грецького йогурту Chobani складають майже половину всіх продажів йогуртів в Греції.

 

3. Рухайся по петлі НОРД

 

        Ця схема швидкого прийняття рішень була створена пілотом ВПС США під час Корейської війни, але підприємцям вона теж підходить

        Абревіатура Нобре («спостерігаючи, орієнтуйся, вирішуй, дій») - формула, яка допоможе прийняти рішення в стрімко мінливій обстановці. Під час Корейської війни її вивів полковник Джон Бойд, льотчик-винищувач ВПС США. Для бізнесмена це значить постійно оновлювати свої установки і швидко рухатися від одного кроку циклу до наступного. Девід Сакс, перший головний операційний директор PayPal, розповів Вілкінсон, що його команда шукала нові «фішки», які придумували конкуренти, і швидко їх втілювала. Наприклад, коли Dotbank.com придумав давати бонус в $ 10 тому, хто підписав на сервіс своїх друзів, PayPal вже через тиждень видала схожа пропозиція, а потім ще й додала 10-доларовий бонус новим клієнтам.

 

 

4. Програвати мудро
 

               «У сфері стартапів дуже багато ідолопоклонства, але всі ці ідоли терпіли невдачі. Кожен, з ким я зустрічалася, розповідав про провал ».

               Успішні підприємці розуміють: ключ до того, щоб уникнути катастрофічних помилок, - серія маленьких невдач. Ці люди тестують ідеї в середовищі малих ризиків, що дає дешевий спосіб зрозуміти, наскільки добре піде продукт або ідея. Якісь концепції працюють, а якісь ні, але в будь-якому випадку, результати роблять творців розумнішими і витривалішими.

 

 

5. Використовуй колективний розум

 

            Підприємницький успіх включає в себе вирішення багатогранних завдань із залученням різнобічної команди. Її члени надбудовують одну ідею на іншу, і це допомагає подолати проблеми, з якими стикається бізнес.

 

6. Роби маленькі подарунки
 

           Чи стосується це пересилання резюме, написання кількох рядків програмного коду, передачі колезі гарної можливості або написання відгуку на пропозицію - коли ви віддаєте, це завжди приносить вам гарні плоди. Уілкінсон каже, що підприємці, які вибудовували хороші стосунки, пропонуючи допомогу, у підсумку мали велику перевагу:

             «Це було для мене сюрпризом. Такий результат швидкої передачі інформації, особливо завдяки соціальним мережам, через які наша репутація відома на 100%. Це стимулює поводитися краще ».

               Уілкінсон здивувало й те, що більшість успішних підприємців, домігшись досягнень, що не заспокоюються, а продовжують боротися. Найвидатніші бізнесмени просто ігнорують скептиків. Уілкінсон каже:

              «Ці люди весь час створюють нові речі і вирішують нові проблеми. Їм довелося змиритися з тим, що вони не можуть всидіти на місці ».

 

Случайные товары